PROVOZ E-SHOPU BYL UKONČEN

Vážení zákazníci,

omlouváme se, ale provoz e-shopu byl ukončen. Objednávky již není možné provádět.

Děkujeme za pochopení.
0komentářů

V roce 2013 jsme na vaši adresu dovezli bezmála 2 500 tun nábytku!

Auta společnosti Exiteria s.r.o. v loňském roce ujela stovky tisíc kilometrů a do vašich domovů a kanceláří dopravila na 2 500 tun nábytku a bytových doplňků. Kolik zákazníků u nás nakoupilo a jak byli spokojení s našimi službami?
Vydáno: 17.01.2014 ▪ Autor: ▪ Přečteno: 3790x

Rychle se rozvíjející provozovatel několika e-shopů s nábytkem a bytovými doplňky v Čechách a na Slovensku, společnost Exiteria s.r.o., zaznamenal během uplynulých dvanácti měsíců nejúspěšnější rok ve své dosavadní působnosti na trhu. Co se vašemu oblíbenému internetovému prodejci povedlo a jaké novinky chystá pro letošní rok?

Statisíce najetých kilometrů po Čechách i Slovensku

Skladníkům společnosti Exiteria s.r.o. loni prošlo rukama, 2 500 000 kilogramů nábytku. Foto: MT-nábytek.cz
Skladníkům společnosti Exiteria s.r.o. loni prošlo rukama
2 500 000 kilogramů nábytku. Foto: MT-nábytek.cz
„Oproti roku 2012 se nám loni podařilo dvaapůlkrát navýšit obrat, ve srovnání s rokem 2011 to bylo dokonce téměř devětkrát,“ pochlubil se Jiří Juřica, jeden ze dvou spolumajitelů a jednatelů úspěšné firmy. Jak říká, více než dvojnásobný prodej nábytku se samozřejmě odrazil ve všech činnostech firmy. Její zaměstnanci vyřídili celkem 13 410 zákaznických objednávek, což v konečném součtu znamená zhruba 2 476 000 dodaných kilogramů nábytku a doplňků do domácnosti. Dvě nákladní soupravy, 12 dodávkových vozů a jeden kamion, které Exiteria s.r.o. k přepravě zboží používá, tak najezdily úctyhodných 1 400 000 kilometrů. 

Zvýšil se také počet pracovníků, zatímco předloni společnost dávala práci 21 lidem, loni už to bylo 58 kmenových zaměstnanců. Větší část z nich tvoří úsek logistiky, to znamená řidiči, závozníci nebo skladníci, ostatní se starají o plynulý chod e-shopů a spokojenost zákazníků a patří mezi ně nákupčí, reklamační oddělení, obsluha telefonické informační linky, programátoři, grafici, copywriteři a další. Několik konzultantů a odborníků na internetový prodej a marketing také spolupracuje s firmou externě. 

Kdo chce prodávat on-line, musí být na síti vidět

Díky značným investicím do vlastního rozvoje vyrostla Exiteria s.r.o. nejen co do objemu tržeb, ale rozšířila se i ve všech dalších směrech, spojených s podnikáním na internetu. „Je to například několikanásobné zvýšení výdajů na reklamu a propagaci, které v naprosté většině směřují do on-line prostředí, a to nejčastěji ve formě PPC kampaní (PPC – z anglického ‚pay per click‘ – klient neplatí za zobrazení reklamy na stránce, ale až ve chvíli, kdy na ni někdo klikne – pozn. red.). Následují PR články, bannery a propagace na webech obsahové sítě Google,“ vyjmenoval Jiří Juřica a poznamenal, že bez dobře provedené a cílené propagace na síti není v dnešní internetové džungli šance se prosadit.

Podle slov jednatele se loni mimo jiné také podařilo stabilizovat a zefektivnit logistické pochody, předělat hlavní prodejní doménu MT-nábytek do moderního designu, který je více „přátelský“ k zákazníkům, zlepšit a zkvalitnit obsah webových stránek, rozšířit vozový park nebo vytvořit informačně – naučný blog „Můj byt“. 

V roce, který má na konci číslo 14, nehodlá firma usnout na vavřínech a užívat si výdělku, ale chce dál pokračovat v započaté cestě. „Zhruba v polovině roku plánujeme vstup do Maďarska a spuštění maďarského e-shopu a také najedeme na zcela nový jednotný řídící systém, který bude zahrnovat celý proces od objednávek, nákupů u dodavatelů, plánování a logistiky až po rozvoz zboží. To jsou asi dva nejdůležitější úkoly, jinak budeme dál posilovat informační a obsahové části našich webů, tak abychom dokázali zákazníkům nejenom prodávat, ale i pomoci a poradit s výběrem nábytku, jeho údržbou a podobně,“ doplňuje Jiří Juřica.

Jak jsme si vedli v roce 2013

Spokojená je firma, spokojení jsou i zákazníci

K loňským úspěchům společnosti Exiteria s.r.o. patří také dosažení vysokého hodnocení od ověřených zákazníků na české i slovenské verzi srovnávače zboží a cen Heureka, kam nakupující napsali celkem 840 svých recenzí. Výsledkem je získání certifikátu „Ověřeno zákazníky“ a více než 90 procentní spokojenost lidí s kvalitou zboží a poskytovanými službami, do kterých patří především doprava vlastními automobily, možnost výnosu a montáže nábytku přímo na místě určení nebo možnost vrácení zboží v případě nespokojenosti.

Některé reakce ověřených zákazníků na portále Heureka.cz

Pavel Soukup, 18. prosince 2013: „První nákup byl zkušební, po bezproblémovém dodání a na základě kvality a ceny jsem se rozhodl pro další objednávku. Jednání zaměstnanců je na vysoké úrovni, informace o průběhu zakázky jsem dostával průběžně jak telefonicky, tak i zároveň e-mailem. Zboží přišlo v termínu, který byl u zboží při objednání v eshopu napsán. Vřele doporučuji.“
Andrea, 25. prosince 2013: „V tomhle obchodě jsem se rozhodla nakoupit díky super cenám a hlavně díky kvalitě a vzhledu nábytku. mé zkušenosti s obchodem jsou velmi dobré. Nakupovala jsem v tomto obchodě již dvakrát. Zboží dorazilo vždy v pořádku a přesně do určeného termínu. Obchod bych doporučila všem, kteří hledají kvalitní a pěkný nábytek. S obchodem je velice dobrá komunikace jak přes e-mail, tak telefonicky.“
Eva, 12. ledna 2014: „U každého výrobku je podrobný popis včetně nákresu, což oceňuji hlavně u šatních skříní. Určitě si stránku a obchod zapamatuji, až budu opět kupovat nějaký nábytek, jelikož obchod nabízí velké množství zboží za dobré ceny – včetně možnosti dopravy zdarma.“

Sdílejte tento článek 0x 0x 0x
0x

Martin Kulhánek

Měl jsem být hoteliérem nebo šéfem restaurace, ale ještě než jsem s tím začal, zlákalo mě psaní a novinářská práce. Na blogu Můj byt vám přináším pozvánky na různé nábytkářské akce, novinky a zajímavosti, rozhovory s lidmi z oboru i fotogalerie z výstav nábytku.

Martin Kulhánek na sociálních sítích:
Sdělte ostatním čtenářům váš názor / Počet příspěvků: 0
Nadpis:
  Vaše jméno:

Přečtěte si také ↓

Neseďte o velikonočních svátcích doma. Přijměte pozvání na velikonoční akce a trhy a jeďte na výlet

Neseďte o velikonočních svátcích doma. Přijměte pozvání na velikonoční akce a trhy a jeďte na výlet

Vydáno: 11.04.2017 ▪ Autor: Antonín VintrPrávě se děje ▪ Přečteno: 166x

Nevíte, co podniknout o velikonočních svátcích? Zajděte si na trhy, do muzea nebo na hrad. Na mnoha místech je připraven bohatý velikonoční program pro děti i dospělé. Připomenete si lidové tradice i zvyky a vyzkoušíte řemesla.

Celý článek
Kam o víkendu s celou rodinou? Na veletrh FOR FAMILY. Spoustu zábavy si tam užijí děti, rodiče i senioři

Kam o víkendu s celou rodinou? Na veletrh FOR FAMILY. Spoustu zábavy si tam užijí děti, rodiče i senioři

Vydáno: 06.04.2017 ▪ Autor: Martin KulhánekPrávě se děje ▪ Přečteno: 105x

Zhatilo vám aprílové počasí víkendové plány na výlet do přírody? Máme pro vás tip na super náhradní program, kterého zaručeně nebudete litovat. Vyrazte s celou rodinou do pražských Letňan na soubor veletrhů pod názvem FOR FAMILY.

Celý článek
Spousta inspirace nejen pro vaše bydlení - prohlédněte si velkou fotogalerii z veletrhu For Furniture

Spousta inspirace nejen pro vaše bydlení - prohlédněte si velkou fotogalerii z veletrhu For Furniture

Vydáno: 04.04.2017 ▪ Autor: Martin KulhánekPrávě se děje ▪ Přečteno: 208x

Největší jarní přehlídka nábytku, bytového designu a bydlení For Furniture 2017 opět přilákala desítky tisíc lidí. Byli jsme se na tu krásu také podívat a nenecháme si ji pro sebe. Navštivte veletrh s námi díky bohaté fotogalerii.

Celý článek