Potěšme společně nemocné děti. Na konto dobročinné akce díky vám už přibylo:
13110
0komentářů

"Lidé už po mně chtěli i skříně se vchodem do bájné země Narnie,"

podotýká Lenka Mikulíková, která je operátorkou zákaznické linky internetových obchodů s nábytkem pod hlavičkou firmy Exiteria s.r.o. Prozradila nám, že v záplavě praktických dotazů od kupujících není nouze ani o kuriozity.
Vydáno: 30.07.2014 ▪ Autor: ▪ Přečteno: 2609x

říká s úsměvem Lenka Mikulíková, asistentka prodeje a operátorka telefonické linky e-shopu MT-nábytek.cz. Se svými kolegyněmi vyřídí až 180 zákaznických hovorů a 80 e-mailových dotazů denně a jak nám sdělila v rozhovoru, v záplavě praktických dotazů od zákazníků není nouze ani o kuriozity.

Co obnáší práce operátorky na zákaznické lince a kolik lidí se jí ve firmě věnuje?

Lenka Mikulíková, operátorka zákaznické linky e-shopu MT-nábytek.cz
Lenka Mikulíková, operátorka zákaznické linky e-shopu MT-nábytek.cz
"Tato činnost zahrnuje především telefonickou a e-mailovou komunikaci se zákazníky. Ti mají možnost svůj dotaz či požadavek vznést telefonicky, odesláním dotazu elektronickou poštou a samozřejmě nás mohou také navštívit osobně v kancelářích v Jeseníku nebo v Brně. Mojí pracovní náplní je dále ještě kontrola, úpravy a potvrzování nově přijatých objednávek a řešení žádostí o splátkový prodej.

V současné době s našimi zákazníky komunikují čtyři české, a protože působíme i na Slovensku, tak i tři slovenské operátorky. V průměru vyřizujeme 70 až 80 e-mailových dotazů a zhruba 180 telefonátů denně, což samozřejmě kolísá s ohledem na dny v týdnu i poptávku v jednotlivých měsících."

Dá se říci, jaký typ telefonátů vyřizujete nejčastěji a co tedy zákazníky nejvíce zajímá?

"Druhy telefonátů jsou různé a hodně proměnlivé. Nejčastěji zákazníci volají kvůli dotazům na různý sortiment z naší nabídky, stavu vyřízení jejich objednávky a v nemalé míře nás kontaktují i v případě, že zboží chtějí objednat právě po telefonu. Pro mnohé z nich je to jednodušší než klasickou formou přes nákupní košík na našich webových stránkách. Mohou si hned upřesnit případné detaily a nejasnosti a konečnou objednávku za ně vyplní operátorka."

Na který hovor vzpomínáte nejraději a na který byste naopak ráda zapomněla?

"Nejraději samozřejmě vzpomínám na telefonáty, ve kterých ze strany zákazníka zazní pochvala a ohodnocení mé práce nebo komunikace s ním. A pak také na ty, kdy má rada či doporučení usnadní kupujícímu rozhodování před objednáním zboží. Velice mě potěší i popřání pěkného dne nebo hezkého víkendu a pochopitelně i ocenění činnosti našeho e-shopu.

Ve společnosti Exiteria s.r.o., která on-line prodejnu MT-nábytek.cz provozuje, pracuji už více než dva roky a hovor, na nějž bych vyloženě ráda zapomněla, jsem zatím nezažila. Doufám, že mě ani nic takového nečeká."

A objevil se za tu dobu i nějaký opravdu kuriózní dotaz?

"S výjimečným a kuriózním přáním jsem se setkala na jaře letošního roku. Zřejmě bylo tou dobou hitem v kinech některé z pokračování filmu Letopisy Narnie, protože se mi stalo, že se volající zákazník dotazoval, zda máme v nabídce skříň do Narnie.

Moc jsem tomu nerozuměla, a tak se mi po odpovědi, že nic takového nenabízíme, dostalo i patřičného vysvětlení. To je totiž ta skříň, do které když vstoupíte, tak se ocitnete v bájné zemi Narnie. Byl to mladší hlas, zřejmě někdo ještě v pubertálním věku, takže se asi jednalo o žert, ale rozhodně tím pobavil i mne."

Chválí vás zákazníci nebo si na telefonické lince spíše stěžují?

"Nestává se, že by byli zákazníci přímo nespokojení s přístupem nás operátorek či firmy jako takové. Občas tak zazní i pochvala, ať už věnována nám, logistickému oddělení, řidičům nebo celé společnosti. Nejvíce špatných zkušeností a reakcí od lidí máme kvůli občasnému prodlení s dodáním objednávky. Ale to ve většině případů bohužel nemůžeme ovlivnit, jelikož zpoždění je způsobené na straně výrobce."

Znáte dokonale nábytkový sortiment a v zařizování bytu určitě nemáte jen poradní slovo. Který styl se vám líbí a jaké oblíbené kousky máte doma?

"Mám ráda jednoduchý styl, řídím se tím, že méně je někdy více. Nejsem zastáncem dřívějších obrovských obývacích stěn přes celý pokoj, které známe od našich babiček. Na druhou stranu se ale třeba v případě sedací soupravy větším rozměrům nebráním. I když momentálně náš byt zdobí pouze menší pohovka, samozřejmě pořízená v našem e-shopu, do budoucna si dovedu představit, že by větší část obýváku tvořila například velká sedací souprava ve tvaru U."

Mým nejoblíbenějším kusem nábytku je však naše postel. Jelikož jsme s přítelem chtěli něco prostorného a pohodlného, rozhodli jsme se pro letiště o rozměru 200 x 220 centimetrů, vyrobené z masivu buku. Spánek na něm je opravdu skvělým odpočinkem a relaxací. A jen tak mimochodem, nabídku těchto úžasných rozměrově větších postelí najdou zájemci v našem e-shopu v sekci Skandinávský nábytek."

Denní vyřizování dotazů je vyčerpávající práce a dá se právem očekávat, že ve volném čase relaxujete. Prozradíte, jaké máte oblíbené aktivity?

"Volno nejraději trávím se svým přítelem a se svou rodinou. Velkou část času vyplňuje má dvouletá neteř a také má fenka, kterou teď mám ale u rodičů a musím za ní jezdit. Jinak relaxuji spíše pasivně, odpočinkem, sledováním filmů, poslechem hudby či posezením s dobrými přáteli a rodinou."

Sdílejte tento článek 0x 0x 0x
0x

Jiří Macík

Původní profesí jsem chovatel, ale přišla příležitost dělat novinařinu a komunikaci, a od té doby se živím psaním. V mých článcích najdete vždy nějakou praktickou vychytávku do vaší domácnosti nebo užitečnou radu, aby se vám lépe bydlelo a žilo.

Jiří Macík na sociálních sítích:
Sdělte ostatním čtenářům váš názor / Počet příspěvků: 0
Nadpis:
  Vaše jméno:

Přečtěte si také ↓

Víte, co je HTML, CSS nebo responzivita? Prozradí vám to kodér webových stránek David Prudil

Víte, co je HTML, CSS nebo responzivita? Prozradí vám to kodér webových stránek David Prudil

Vydáno: 06.02.2015 ▪ Autor: Martin KulhánekNáš tým ▪ Přečteno: 2322x

Jak dostala svou podobu webová stránka, na kterou koukáte? Všechny grafické prvky někdo musel nejdřív převést do kódů, srozumitelných internetovým prohlížečům. Přečtěte si v rozhovoru s Davidem Prudilem, co kodérská práce obnáší.

Celý článek
Co to je linkbuilding? Nebo affiliate program? Čtěte rozhovor se Zdenkem Dvořákem

Co to je linkbuilding? Nebo affiliate program? Čtěte rozhovor se Zdenkem Dvořákem

Vydáno: 21.01.2015 ▪ Autor: Martin KulhánekNáš tým ▪ Přečteno: 2056x

Také vám tato slova znějí jako z jiného světa? Přitom se za nimi neskrývá nic jiného než nástroje pro podporu prodeje. Linkbuilder společnosti Exiteria Zdeněk Dvořák vám prozradí, jak fungují a jak si díky nim můžete i přivydělat.

Celý článek
Nejraději popisuji během dne různorodý nábytek, produkty jedné kolekce jsou náročnější

Nejraději popisuji během dne různorodý nábytek, produkty jedné kolekce jsou náročnější

Vydáno: 16.12.2014 ▪ Autor: Jiří MacíkNáš tým ▪ Přečteno: 2291x

hodnotí Monika Šenková, která je textařkou na webových stránkách internetových obchodů s nábytkem pod hlavičkou firmy Exiteria s.r.o. Líbí se jí přírodní materiály a dekory. Jakému stylu bydlení dává přednost?

Celý článek