Potěšme společně nemocné děti. Na konto dobročinné akce díky vám už přibylo:
12655
0komentářů

Jak pro vás tvořit a psát náš web? Školil nás v tom Honza Ambrož

Chceme, aby se vám naše webové stránky líbily a dozvěděli jste se na nich vždy něco nového a zajímavého. Proto jsme si rozšiřovali obzory u Jana Ambrože, předního odborníka na tvorbu internetového obsahu. Co jsme se u něj naučili?
Vydáno: 17.04.2014 ▪ Autor: ▪ Přečteno: 2010x

Zajímavý a čtivý obsah je dnes základním pilířem úspěšně fungujícího webu, a kdo jej nemá, tomu hodně rychle ujíždí pověstný vlak. Internetový marketing se ruku v ruce s rostoucím objemem nakupování na síti rozvíjí závratnou rychlostí. 

A v souvislosti s tím se také mění potřeby vás, uživatelů internetu a zákazníků on-line prodejen. Proto Zdeněk Dvořák a Martin Kulhánek z týmu společnosti Exiteria s.r.o. vyrazili do Prahy, aby ten náš vlak nikam neujel, ale naopak, abychom se v něm společně s vámi vezli ještě dlouho a rádi.

Nejdřív dávej, až pak ber!

Přední český copywriter Jan Ambrož. Foto: copywriter.cz
Přední český copywriter Jan Ambrož. Foto: copywriter.cz
S úskalími takzvané obsahové strategie a content (obsahového) marketingu jsme se vydali popasovat 9. dubna na školení obsahové strategie od Dobrého webu. Společně s další desítkou účastníků zasedáme k počítačům ve školící místnosti, kde nás přivítal lektor Jan Ambrož.

Po vzájemném představení s absolventy kurzu začal jeden z největších tuzemských odborníků na copywritng a tvorbu obsahu webových stránek se svým výkladem. Dozvěděli jsme se, co vlastně znamená pojem obsahová strategie a content marketing, a jak tyto nástroje používat, aby náš firemní web vynikl v nepřehledné džungli ostatních internetových stránek. 

A hlavně aby naše stránky navštěvovali spokojení zákazníci, kteří se k nám budou chtít vracet. Jejich přízeň totiž závisí právě na tom, co jim nabídnete, a to ještě před tím, než chcete, aby vám dali své peníze za vaše zboží či služby. (Co si budeme namlouvat, o to jde přeci vždy až v první řadě.)

Zdroj: Jan Ambrož
Zdroj: Jan Ambrož
Součástí výuky byla také šikovná obrazová prezentace promítaná na plátně. Každý navíc dostal pracovní sešit a mohl si tak k jednotlivým pasážím dělat vlastní poznámky. Do toho Honza Ambrož pravidelně vyhlašoval praktická cvičení, v nichž jsme třeba posuzovali úroveň webových stránek nejmenovaného pekařství nebo přínos našich vlastních textů čtenářům. Výsledky jsme pak konzultovali všichni společně, což bylo mimochodem velice přínosné a poučné.

Spánek se nekonal

První polovina školení tak v příjemné atmosféře uběhla jako voda, následoval chutný oběd v blízké Restauraci na Rozhraní a odpolední část výuky. Do Prahy jsme přicestovali z Moravy, oba jsme tak poměrně brzo vstávali a měli jsme malinko obavy, že budeme odpoledne v záplavě monotónních slov podřimovat a utrhneme si tak (ne)pěknou ostudu.

Díky lektorskému umění Honzy Ambrože ovšem k ničemu takovému ani na chvíli nedošlo. Zajímavé povídání střídané praktickými úkoly pokračovalo až do samotného závěru, takže nějaký mikrospánek neměl šanci.

Když jsme kolem půl šesté odpoledne opouštěli Hradčany, odnášel jsem si spoustu důležitých informací, které se mi při práci rozhodně budou hodit a vy si díky nim snad užijete lepší obsah našich stránek. Díky za ně!

Úvodní fotografieDaveBleasdale

Sdílejte tento článek 0x 0x 0x
0x

Martin Kulhánek

Měl jsem být hoteliérem nebo šéfem restaurace, ale ještě než jsem s tím začal, zlákalo mě psaní a novinářská práce. Na blogu Můj byt vám přináším pozvánky na různé nábytkářské akce, novinky a zajímavosti, rozhovory s lidmi z oboru i fotogalerie z výstav nábytku.

Martin Kulhánek na sociálních sítích:
Sdělte ostatním čtenářům váš názor / Počet příspěvků: 0
Nadpis:
  Vaše jméno:

Přečtěte si také ↓

Víte, co je HTML, CSS nebo responzivita? Prozradí vám to kodér webových stránek David Prudil

Víte, co je HTML, CSS nebo responzivita? Prozradí vám to kodér webových stránek David Prudil

Vydáno: 06.02.2015 ▪ Autor: Martin KulhánekNáš tým ▪ Přečteno: 2321x

Jak dostala svou podobu webová stránka, na kterou koukáte? Všechny grafické prvky někdo musel nejdřív převést do kódů, srozumitelných internetovým prohlížečům. Přečtěte si v rozhovoru s Davidem Prudilem, co kodérská práce obnáší.

Celý článek
Co to je linkbuilding? Nebo affiliate program? Čtěte rozhovor se Zdenkem Dvořákem

Co to je linkbuilding? Nebo affiliate program? Čtěte rozhovor se Zdenkem Dvořákem

Vydáno: 21.01.2015 ▪ Autor: Martin KulhánekNáš tým ▪ Přečteno: 2053x

Také vám tato slova znějí jako z jiného světa? Přitom se za nimi neskrývá nic jiného než nástroje pro podporu prodeje. Linkbuilder společnosti Exiteria Zdeněk Dvořák vám prozradí, jak fungují a jak si díky nim můžete i přivydělat.

Celý článek
Nejraději popisuji během dne různorodý nábytek, produkty jedné kolekce jsou náročnější

Nejraději popisuji během dne různorodý nábytek, produkty jedné kolekce jsou náročnější

Vydáno: 16.12.2014 ▪ Autor: Jiří MacíkNáš tým ▪ Přečteno: 2290x

hodnotí Monika Šenková, která je textařkou na webových stránkách internetových obchodů s nábytkem pod hlavičkou firmy Exiteria s.r.o. Líbí se jí přírodní materiály a dekory. Jakému stylu bydlení dává přednost?

Celý článek