Potěšme společně nemocné děti. Na konto dobročinné akce díky vám už přibylo:
32490
0komentářů

„Nábytek se mění jako ostatní věci, nemáme ho na celý život,“

podotýká Petr Vaculík, který je nákupčím a šéfem reklamačního oddělení internetových obchodů s nábytkem pod hlavičkou společnosti Exiteria s.r.o. Jak nám pověděl, zákazníci se při výběru nábytku stále řídí především jeho cenou.
Vydáno: 17.01.2014 ▪ Autor: ▪ Přečteno: 3192x

Přání zákazníka musí být na prvním místě, což platí pro každého prodejce i obchodníka. Zárukou spokojenosti těch, co nakupují v e-shopech společnosti Exiteria s.r.o. je Petr Vaculík, nákupčí a šéf reklamací v jedné osobě.

Petr Vaculík, nákupčí interntového prodejce nábytku Exiteria s.r.o.
Petr Vaculík, nákupčí interntového prodejce nábytku Exiteria s.r.o.

V čem spočívá práce nákupčího pro on-line prodejnu nábytku?

„Jsem zodpovědný za vyřízení nákupu od chvíle, kdy asistentky zadají potvrzený požadavek do systému, do naložení zboží na naše auto a odvoz k zákazníkovi. U výrobců objednávám nábytek ve vybraných parametrech třikrát týdně, během několika dnů pak dovezeme požadované kusy na sklad a já se starám, aby byly zase co nejdříve expedovány na místo určení.“ 

O jaký nábytek je momentálně u nakupujících největší zájem a jaké jsou dnes u nás populární styly?

„Asi se tady nedá mluvit o nějakém masovém zájmu, dost se to střídá, jednou se zvedne vlna postelí a všichni kupují postele a za pár měsíců jdou zase ve velkém na odbyt obývací stěny nebo sedačky. Je to opravdu různé a nedá se určit ani odhadnout, co se bude v jakém měsíci či ročním období prodávat víc, snad jen, že před Vánocemi lidé obvykle víc nakupují jídelní sety. Zřejmě proto, aby ke slavnostní štědrovečerní tabuli zasedli v novém hezčím prostředí. Co se týče stylů, naprostá většina zákazníků pluje v takovém tom středním proudu a vyhledává zboží, které je především cenově zajímavé. Dnes už nežijeme v době, kdy se pořizovalo vybavení domácnosti na celý život, nábytek se stejně jako všechno ostatní rychle mění a vyvíjí a v několikaletých intervalech dochází v našich domácnostech k jeho pravidelné obměně.“

Máte na starosti i vyřizování reklamací, jak se vám daří v tomhle směru?

„Troufám si říct, že během loňského roku zaznamenalo reklamační oddělení ve své činnosti veliký pokrok. Daří se nám řešit problémy rychle a efektivně a ke spokojenosti zákazníků, z nichž mnozí, ač jsou ze začátku kvůli nějaké chybě zklamaní i naštvaní, nás nakonec díky vstřícnému přístupu chválí a doporučují.“

Jaké vady na nábytku lidé obvykle reklamují?

„Nejvíc stížností se objevuje na odřený povrch, vylomené panty nebo přímo zlomené desky. Naprostá většina těchto závad přitom vzniká při přepravě, od výrobců přichází poškozeného zboží jen minimálně. Občas se sice stane, že jsou třeba místo obou dvířek na skříňku s otvíráním na dvě strany zabalená v krabici dvě levá křídla, ale většinou nejde o nic zásadního. Dochází i k situacím, kdy zákazník poničí nábytek neodbornou montáží, i tyto nehody však v opodstatněných případech uznáváme jako reklamaci bez nějakých dalších nákladů pro kupujícího. Je však nutné říct, že reklamované zboží tvoří jen nepatrný zlomek z celkového objemu vyřízených objednávek.“

Daří se vám tedy reklamující zákazníky uklidnit a nakonec naplnit jejich představy?

„Jak už jsem řekl, za poslední rok jsme udělali velký kus práce, díky čemuž se počet reklamací stále snižuje a v těch, co se uplatňují, nezaznamenáváme žádné extrémní stížnosti. Pokud nám zákazník dodá dostatečné informace o tom, co přesně nefunguje a proč, ihned kontaktujeme výrobce a za několik málo dnů přivezeme celý nový kus nebo potřebný díl na výměnu za vadný. V případě, že nábytek skládali naši montéři, dají jej po vyřízení reklamace samozřejmě do pořádku kompletně celý. V neposlední řadě jsme také zaměřili naši pozornost na to, aby šoféři a závozníci dbali na pečlivost při nakládání i vykládání zboží a zamezili tak jeho zcela zbytečnému poničení.“

A jaký nábytek bychom našli u vás doma?

„Abych pravdu řekl, nijak moc nevybočuji ze současného průměru. Mám raději tmavší a matné povrchy a při výběru je pro mně důležité hlavně to, aby kousek ideálně zapadl do daného interiéru. Jako správný podporovatel firmy mám všechno vybavení bytu pořízené z našich e-shopů. Oblíbil jsem si třeba jídelní set vyrobený na míru, u něhož trávím docela dost času, moji rodiče si zase nemohou vynachválit pohodové posezení na nové sedačce z naší nabídky.“

Sdílejte tento článek 0x 0x 0x
0x

Martin Kulhánek

Měl jsem být hoteliérem nebo šéfem restaurace, ale ještě než jsem s tím začal, zlákalo mě psaní a novinářská práce. Na blogu Můj byt vám přináším pozvánky na různé nábytkářské akce, novinky a zajímavosti, rozhovory s lidmi z oboru i fotogalerie z výstav nábytku.

Martin Kulhánek na sociálních sítích:
Sdělte ostatním čtenářům váš názor / Počet příspěvků: 0
Nadpis:
  Vaše jméno:

Přečtěte si také ↓

Víte, co je HTML, CSS nebo responzivita? Prozradí vám to kodér webových stránek David Prudil

Víte, co je HTML, CSS nebo responzivita? Prozradí vám to kodér webových stránek David Prudil

Vydáno: 06.02.2015 ▪ Autor: Martin KulhánekNáš tým ▪ Přečteno: 2333x

Jak dostala svou podobu webová stránka, na kterou koukáte? Všechny grafické prvky někdo musel nejdřív převést do kódů, srozumitelných internetovým prohlížečům. Přečtěte si v rozhovoru s Davidem Prudilem, co kodérská práce obnáší.

Celý článek
Co to je linkbuilding? Nebo affiliate program? Čtěte rozhovor se Zdenkem Dvořákem

Co to je linkbuilding? Nebo affiliate program? Čtěte rozhovor se Zdenkem Dvořákem

Vydáno: 21.01.2015 ▪ Autor: Martin KulhánekNáš tým ▪ Přečteno: 2071x

Také vám tato slova znějí jako z jiného světa? Přitom se za nimi neskrývá nic jiného než nástroje pro podporu prodeje. Linkbuilder společnosti Exiteria Zdeněk Dvořák vám prozradí, jak fungují a jak si díky nim můžete i přivydělat.

Celý článek
Nejraději popisuji během dne různorodý nábytek, produkty jedné kolekce jsou náročnější

Nejraději popisuji během dne různorodý nábytek, produkty jedné kolekce jsou náročnější

Vydáno: 16.12.2014 ▪ Autor: Jiří MacíkNáš tým ▪ Přečteno: 2309x

hodnotí Monika Šenková, která je textařkou na webových stránkách internetových obchodů s nábytkem pod hlavičkou firmy Exiteria s.r.o. Líbí se jí přírodní materiály a dekory. Jakému stylu bydlení dává přednost?

Celý článek