Potěšme společně nemocné děti. Na konto dobročinné akce díky vám už přibylo:
27355
0komentářů

„Za několik let chceme být jedničkou v on-line prodeji nábytku,“

plánuje Jiří Juřica, spolumajitel společnosti Exiteria s.r.o. Seznamte se s firmou, která dnes díky svým jedinečným poskytovaným službám patří k nejvýznamnějším provozovatelům internetových e-shopů s nábytkem a bytovými doplňky.
Vydáno: 20.11.2013 ▪ Autor: ▪ Přečteno: 2745x

Internetové obchody společnosti Exiteria s.r.o. dlouhodobě zaujímají čelní postavení mezi on-line prodejci nábytku a bytových doplňků v Čechách i na Slovensku. Jaké má firma budoucí cíle a čeho chce na nábytkářském trhu dosáhnout, to se dozvíte od jejího zakladatele a spolumajitele Jiřího Juřici.

Jak jste se seznámili s vaším společníkem a proč jste se rozhodli prodávat zrovna nábytek?

„S panem Urbánkem se známe od desíti let ze stejné základní školy. Během let se z nás stali kamarádi a později i spoluzakladatelé firmy Exiteria. Původně jsme měli spolu v úmyslu zastupovat na tuzemském internetovém trhu společnost Apple, spolupráce už byla i dohodnutá, ale nakonec nás odradila příliš nízká marže, jakou bychom při prodeji jejích produktů získávali.

K nábytku jsme se pak dostali přes člověka, který vystavěl jednoduchý e-shop a jeho prostřednictvím prodával výrobky z dřevěného masivu od jednoho velkoobchodníka. Doménu, či spíše její polotovar, jsme od něj za několik tisíc korun koupili a začali jsme se jí věnovat. A to původně takovým způsobem, že jsme jen přeposílali objednávky onomu velkoobchodu, ale zanedlouho jsme zjistili, že naše představy se poněkud rozcházejí. My jsme chtěli rozšiřovat sortiment a oslovovat zákazníky slevami nebo akcemi, oni ale pořád přešlapovali na místě a nechtěli se hnout. Proto jsme přesvědčili výrobce, kteří jim nábytek dodávali, že přímo přes nás jej prodají mnohem víc a lépe, a tak vznikl e-shop MT-nábytek.cz. Dnes odebíráme zboží od 35 tuzemských i zahraničních výrobců.“

Jaká je ve vašem oboru konkurence? 

„Patříme do první desítky internetových obchodníků s nábytkem v Čechách a na Slovensku a konkurentů na nábytkářském trhu máme poměrně dost. Kromě on-line prodejců jsou to nadnárodní řetězce i menší kamenné obchody, přičemž řada z nich má v provozu prodejnu i e-shop. My ale narozdíl od jiných nepřesvědčujeme zákazníky prázdnými hesly o tom, jak jsme nejlevnější, nejspolehlivější a nejúžasnější, ale zaručujeme jim pohodlný nákup v přehledném e-shopu s maximem informací a příjemným nákupním prostředím.“

Prozradíte, kterými zbraněmi své konkurenty porážíte?

„Jak už jsem řekl, je to nákup v moderním on-line obchodě, u nás navíc podpořený jedinečným klientským servisem, začínajícím na telefonické infolince a končícím dodávkou objednaného zboží vlastní autodopravou až do domu. Naší velkou devizou je také možnost přiobjednání výnosu a montáže nábytku přímo na určeném místě, a to kdekoliv od Aše až po Košice. Díky tomu, že máme celou cestu zboží od výrobce, přes sklad až po vlastní dopravu k zákazníkovi ve svých rukou, jsme časově mnohem pružnější a minimalizujeme riziko poškození nákupu při jeho přehazování mezi několika přepravci. 

Podle údajů z nákupního portálu Heuréka.cz dodáváme nábytek průměrně za 7,2 dne, což s přihlédnutím k tomu, že nabízíme pět tisíc produktů a naprostou většinu z nich máme k dispozici v několika barevných a rozměrových variantách, znamená absolutně špičkový a bezkonkurenční čas.“ 

Chystáte nějaké novinky pro vylepšení vaší pozice na trhu?

„Letos na podzim se věnujeme především změně podoby našeho stěžejního e-shopu MT-nábytek.cz. Díky ‚faceliftu‘ stránek se zákazníci při nákupu mnohem lépe zorientují, detailněji si prohlédnou nabídku a v neposlední řadě dostanou více prostoru pro vyjádření svého názoru na zakoupené zboží a naše služby. Toto nové prostředí připravujeme ve spolupráci s renomovanými odborníky v oblasti on-line prodeje jakou jsou Zdeněk Dvořák, Marek Prokop nebo Pavel Ungr. Samotný e-shop pak podpoříme vlastním blogem, v němž čtenáři najdou soutěže, ankety, novinky, rady, inspirace a další užitečné informace ze světa nábytku a interiérů.

Také tento web, z něhož postupně vznikne velký portál o bydlení, je tím, co nás odlišuje od ostatních. Vzhledem k tomu, že se dnes vedle kvality tlačí především na co nejkratší čas dodávky, je pověstnou výkladní skříní naší společnosti už výše zmíněná vlastní autodoprava, která nás posouvá před konkurenci a jsme na ni právem pyšní. Stejně jako ostatní služby ji neustále zdokonalujeme a rozšiřujeme flotilu vozů, naše sklady už teď fungují 24 hodin denně a po domluvě se zákazníkem můžeme přijet i v sobotu nebo v neděli. Díky zrychlování pohybu zboží jsme schopní dosahovat vpravdě revolučních časů od prvotní objednávky po jeho doručení a hodláme v tom pokračovat.“

Jaké jsou cíle vaší společnosti, čeho hodláte v nábytkářském odvětví dosáhnout?

„Máme v úmyslu stát se v horizontu pěti let naprostou jedničkou v on-line prodeji nábytku ve střední, východní a jižní Evropě. V našem hledáčku jsou trhy v Česku, Slovensku, Maďarsku, Slovinsku, Chorvatsku a Rakousku, přičemž v prvních dvou jmenovaných státech už úspěšně působíme a v polovině roku 2014 chystáme vstup do Maďarska. Další země pak budou následovat. Cesta k našemu cíli bude dlouhá a nejednoduchá, ale rozhodně ne nemožná.“

Sdílejte tento článek 0x 0x 0x
0x

Martin Kulhánek

Měl jsem být hoteliérem nebo šéfem restaurace, ale ještě než jsem s tím začal, zlákalo mě psaní a novinářská práce. Na blogu Můj byt vám přináším pozvánky na různé nábytkářské akce, novinky a zajímavosti, rozhovory s lidmi z oboru i fotogalerie z výstav nábytku.

Martin Kulhánek na sociálních sítích:
Sdělte ostatním čtenářům váš názor / Počet příspěvků: 0
Nadpis:
  Vaše jméno:

Přečtěte si také ↓

Víte, co je HTML, CSS nebo responzivita? Prozradí vám to kodér webových stránek David Prudil

Víte, co je HTML, CSS nebo responzivita? Prozradí vám to kodér webových stránek David Prudil

Vydáno: 06.02.2015 ▪ Autor: Martin KulhánekNáš tým ▪ Přečteno: 2329x

Jak dostala svou podobu webová stránka, na kterou koukáte? Všechny grafické prvky někdo musel nejdřív převést do kódů, srozumitelných internetovým prohlížečům. Přečtěte si v rozhovoru s Davidem Prudilem, co kodérská práce obnáší.

Celý článek
Co to je linkbuilding? Nebo affiliate program? Čtěte rozhovor se Zdenkem Dvořákem

Co to je linkbuilding? Nebo affiliate program? Čtěte rozhovor se Zdenkem Dvořákem

Vydáno: 21.01.2015 ▪ Autor: Martin KulhánekNáš tým ▪ Přečteno: 2066x

Také vám tato slova znějí jako z jiného světa? Přitom se za nimi neskrývá nic jiného než nástroje pro podporu prodeje. Linkbuilder společnosti Exiteria Zdeněk Dvořák vám prozradí, jak fungují a jak si díky nim můžete i přivydělat.

Celý článek
Nejraději popisuji během dne různorodý nábytek, produkty jedné kolekce jsou náročnější

Nejraději popisuji během dne různorodý nábytek, produkty jedné kolekce jsou náročnější

Vydáno: 16.12.2014 ▪ Autor: Jiří MacíkNáš tým ▪ Přečteno: 2303x

hodnotí Monika Šenková, která je textařkou na webových stránkách internetových obchodů s nábytkem pod hlavičkou firmy Exiteria s.r.o. Líbí se jí přírodní materiály a dekory. Jakému stylu bydlení dává přednost?

Celý článek